Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~SevenThings | użytkownik

imię i nazwiskoPatrycja Pluskota adresNowy Tomyśl zarejestrowany03.10.2008 @12:50:00 ostatnio na stronie27.01.2016 @14:45:46

Z deczka nienormalnie nienormalna , kochająca Koty :P
Po za tym Fotograf z zawodu , miłośniczka jazdy konnej , roweru i innych moich wymysłów


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://patrycjakrupa.iportfolio.pl/ Gadu-Gadu10009385
digarty170 komentarze717 posty na forum4

komputer / sprzęt
Cyfra,Analog

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~RadeXxX    23.10.2008 @22:04:11
aaaaale ja nie mowie ze identyczne poprostu na tej zamej zasadzie kompozycyjnej
_______
**Ocena "dobra" oznacza, że zdjecie jest dobre.
Ten serwis zszedl na psy...masakra
http://radexxx.digart.pl/digarty
~SzorstkiLbn    21.10.2008 @09:12:45
Hoho. Nie wiem czy bym się odważył :D
_______
Nie dziękuj. Oceń - sprawiedliwie.

Cytat Stulecia:
"gdy odrobina kurzu siądzie na matryce mogą powstawac zanieczyszcenia na matrycy"
:D
-limonce    17.10.2008 @13:50:45
JEDYNA RADA TO USUNAC TA FOTE , POPRAWIC PROGRAMEM I MOZE COS Z TEGO WYJDZIE
-limonce    17.10.2008 @13:47:40
TO NIE JEST TO CO CHCIALAS OSIAGNAC......
~trolek    10.10.2008 @14:41:36
i ja również masz coś z Lofotów może? mam ochote się kiedyś tam wybrać
_______
"Stań się Słońcem , a wtedy wszyscy Cię zobaczą". trollek.plfoto.com
~xilomen    09.10.2008 @17:08:13
a u ciebie horyzont jest krzywy i statek plynie pod gore... horyzont ten zwlaszcza wodny powinien byc prosto...
_______
Masz ? My też: http://www.digart.pl/grupy/5048
Grupa: TOR POZNAŃhttp://www.digart.pl/grupy/7380
Nie używam Photoshopa, robię szczere zdjęcia.
~xilomen    09.10.2008 @17:05:47
krzywe by nadac dynamizmu scenie...
_______
Masz ? My też: http://www.digart.pl/grupy/5048
Grupa: TOR POZNAŃhttp://www.digart.pl/grupy/7380
Nie używam Photoshopa, robię szczere zdjęcia.
~AlihanSamedov    06.10.2008 @10:05:14
dziękuję
~MetZ    04.10.2008 @11:44:26
szkoda ze trzeba jechac az do Norwegi zeby takie piekne zdjecie zrobic ;/ heh
~apis    03.10.2008 @22:33:06
może i "śmierdziel" ale ja na szczęście niczego niepokojącego nie wyczuwałam
~kaukazky    03.10.2008 @16:34:00
sa tam fotki ktore sa zdecydowanie lepsze od tego co pokazalas na digarcie.
~kaukazky    03.10.2008 @15:55:38
to tyle ile udalo mi sie wyczytac ze zdjecia pieskow wiec pokusilem sie i wszedlem zeby zobaczyc co to.
~kaukazky    03.10.2008 @15:52:23
galerie masz znacznie lepsza niz to co tutaj :D
~kaukazky    03.10.2008 @15:43:16
totalnie amatorsko.
~kaukazky    03.10.2008 @15:30:45
tak i w taki wypadku wazne jest uchwycenie kadru i przynajmniej minimalna znajomosc podstawowych zasad fotografii. kwestia aparatu to rzecz drugorzedna, mozesz wykonac swietne zdjecia zwyklym kompaktem oraz marne najlepszym lustrem
~kaukazky    03.10.2008 @15:19:42
kiedys do obrobki zdjec sluzyla ciemnia dzis sa to programy graficzne. ps. jestem za jak najmniejsza ingerencja w zdjecie.
~kaukazky    03.10.2008 @13:17:56
ps. wyrazilem tylko swoja subiektywna opinie i nikt nie musi sie z nia zgadzac.
~kaukazky    03.10.2008 @13:16:44
zgadza sie, narobilem troche fotek i 90% wywalilem do kosza bo za duzo mam samokrytcymu do tego co robie. rob fotki i wybieraj najlepsze, taka moja rada a jesli chodzi o sprzet to kazdym mozna zrobic swietne zdjecie jak i kazdym mozna walnac szmire. pozdro
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt